دانلود آهنگ جديد چشمات از مهدي احمدوند از پارلين موزيك

دانلود آهنگ های جدید ایرانی شاد و غمگین | بهترین مرجع دانلود آهنگ جدید غمگین و شاد فارسی 94

.
اطلاعات کاربری
درباره ما
دوستان
خبرنامه
آخرین مطالب
لینکستان
دیگر موارد
آمار وب سایت

دانلود آهنگ جدید چشمات از مهدی احمدوند از پارلین موزیک

دانلود آهنگ جدید چشمات از مهدی احمدوند با لینک مستقیم | دانلود آهنگ و ترانه جدید مهدی احمدوند بنام چشمات چقدر تو یخی منم عاشقه تو از پارلین موزیک

دانلود آهنگ جدید چشمات,دانلود ترانه جدید چشمات,دانلود ترانه جدید چشمات از مهدی احمدوند,دانلود آهنگ های جدید مهدی احمدوند,دانلود ترانه های جدید مهدی احمدوند,دانلود اهنگ چشمات با لینک مستقیم,دانلود آهنگ مهدی احمدوند چشمات,دانلود آهنگ چقدر تو یخی منم عاشقه تو,دانلود آهنگ جدید,دانلود آهنگ,متن آهنگ چشمات از مهدی احمدوند

سايت دانلود آهنگ جديد | بهترين رسانه دانلود آهنگ جديد با لينک مستقيم شامل دانلود جديدترين آهنگ هاي غمگين و شاد ايراني است براي دانلود آهنگ جديد از سايت ما کليک کنيد

دانلود آهنگ جدید چشمات از مهدی احمدوند

دانلود آهنگ جدید مهدی احمدوند بنام چشمات با لینک مستقیم

آهنگ و تنظیم : میلاد ترابی , ترانه : مهرزاد امیرخانی

برای دانلود آهنگ چشمات به ادامه مطلب مراجعه کنید …

دانلود آهنگ غمگین جدید چشمات از مهدی احمدوند با دو کیفیت متفوات از پارلین موزیک

متن آهنگ جدید مهدی احمدوند بنام چشمات :

چقدر تو یخی منم عاشقه تو

برسون به دلم دلتو برسون خودتو

دروغ گاهی وقتا شیرینه برام همه زندگی اینه برام

 

 


متن آهنگ جدید بابک جهانبخش نام سکوت :

 

دارم گم میشم توی رویای تو

خودم رو میخوام با تو پیدا کنم

حضورت رو یه آن نشونم بده

که این آن رو عمری رو تماشا کنم

زمین گیرتم اوج پرواز من

بیا آسمونو به دستم بده

یه عمری به عشق تن ندادم ولی

بیا با یه لبخند شکستم بده

خود تو فقط از خودت بهتری

تو هر لحظه از قبل زیبا تری

دانلود آهنگ جدید سکوت از بابک جهانبخش

تو تنها کسی هستی که با نگات

من خسته رو تا خودت می بری

خود تو فقط از خودت بهتری

تو هر لحظه از قبل زیبا تری

تو تنها کسی هستی که با نگات

من خسته رو تا خودت می بری

دانلود آهنگ جدید بابک جهانبخش نام سکوت

تویی که یه دریا میری برام

مث حسرتی بی کرانم نکن

بگیر از من این زندگی رو ولی

دیگه با خودت امتحانم نکن

دیگه با خودت امتحانم نکن

دانلود آهنگ جدید سکوت از بابک جهانبخش

بزار عمری نزدیک باشیم بهم

تو از حرمت این سکوتت بگی

من از دردایی که دارم بگم

خود تو فقط از خودت بهتری

تو هر لحظه از قبل زیبا تری

تو تنها کسی هستی که با نگات

من خسته رو تا خودت می بری

خود تو فقط از خودت بهتری

تو هر لحظه از قبل زیبا تری

تو تنها کسی هستی که با نگات

 

 

یه دروغه قشنگه چشات تو بگو چی بگم به چشات

 

چه جوری پامو پس بکشم مگه میشه نفس بکشم

چرا رنگ غروبه چشات چقدر اینجوری خوبه چشات

تب زلزله تو تنمه چشات انگاری عاشقمه

یه بار دیدمت حالا عمره منی

با چشات چرا حرف میزنی نری دل بکنی

حواس نمیذاری برام به خدا چی میشه ته دنیای ما

چی داری میگی بازم تو با اون چشات

یه دروغه قشنگه چشات تو بگو چی بگم به چشات

چه جوری پامو پس بکشم مگه میشه نفس بکشم

دانلود آهنگ جدید چشمات از مهدی احمدوند

چرا رنگ غروبه چشات چقدر اینجوری خوبه چشات

تب زلزله تو تنمه چشات انگاری عاشقمه

دانلود آهنگ جدید چشمات با صدای مهدی احمدوند

 

من خسته رو تا خودت می بری

منو عمری ماه عسل می بری

دانلود آهنگ سکوت,دانلود ترانه سکوت از بابک جهانبخش,دانلود آهنگ بابک جهانبخش سکوت,دانلود آهنگ جدید سکوت با صدای بابک جهانبخش,دانلود آهنگ های جدید بابک جهانبخش,دانلود ترانه های جدید بابک جهانبخش,متن آهنگ سکوت از بابک جهانبخش,دانلود آهنگ دارم گم میشم توی رویای تو,دانلود آهنگ یه عمری به عشق تن ندادم ولی,دانلود آهنگ جدید,دانلود آهنگ,بابک جهانبخش

منم همینو میخوام کوتاه نمیام

 

دانلود آهنگ جدید سکوت از بابک جهانبخش با لینک مستقیم | دانلود آهنگ و ترانه جدید سکوت از بابک جهانبخش به همراه متن آهنگ دارم گم میشم توی رویای تو

 

دانلود آهنگ جدید سکوت از بابک جهانبخش

 

دانلود آهنگ جدید بابک جهانبخش بنام سکوت با لینک مستقیم از پارلین موزیک

 

ترانه : محسن شیرالی , آهنگ : بابک جهانبخش , تنظیم : رضا تاجبخش

 

برای دانلود آهنگ سکوت به ادامه مطلب مراجعه کنید …





:: برچسب‌ها: دانلود آهنگ جدید چشمات , دانلود ترانه جدید چشمات , دانلود ترانه جدید چشمات از مهدی احمدوند , دانلود آهنگ های جدید مهدی احمدوند , دانلود ترانه های جدید مهدی احمدوند , دانلود اهنگ چشمات با لینک مستقیم , دانلود آهنگ مهدی احمدوند چشمات , دانلود آهنگ چقدر تو یخی منم عاشقه تو , دانلود آهنگ جدید , دانلود آهنگ , متن آهنگ چشمات از مهدی احمدوند ,
:: بازدید از این مطلب : 413
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
ن : تیموررضائی شهریور
ت : شنبه 3 مرداد 1394
.
مطالب مرتبط با این پست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه:








نویسندگان
آرشیو مطالب
مطالب تصادفی
مطالب پربازدید
چت باکس
تبادل لینک هوشمند
پشتیبانی